utorok 28. augusta 2012

"Okýe!"

Dnes popoludní sme zamierili do ZOO. Tento rok po prvý (a asi aj posledný) raz.
Keďže konečne nebolo neznesiteľne teplo, ale iba teplo, rozhodla som sa stráviť poobedie v spoločnosti exotických zverov. 
Pre všetky prípady som si vzala do peňaženky väčší obnos ako zvyčajne a dobre som urobila. Už vstupné nie je sranda a takmer všetko vnútri areálu je spoplatnené. Našťastie som tento rok nemala dojem, že by deti viac zaujímali atrakcie ako fauna. Dokonca aj Slečna s nepredstieraným záujmom očumovala zvieratká a svoje postrehy dávala verbálne najavo. 
Pri medveďovi fascinovane vystierala ruky, že vraj "Okýe!" (veľký je) a opice hladkala cez sklo "Mooojaaa!" Malý sa zas bavil tým, že si dokázal sám prečítať tabuľky s názvami zvierat. 
Dali sme si zmrzku, deti si zahopsali na trampolíne, ja som si tradične dala vyrobiť kľúčenku s fotkami potomstva a na cestu sme si dopriali pukance. 
No, ešteže ma nikto a nič nenúti absolvovať túto destináciu častejšie. Takéto mrhanie financiami na blbosti sa len tak nevidí!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára