utorok 21. júna 2011

Lovu zdar!

Dnes som bola po dlhšom čase na love. No netreba si ma hneď predstavovať v kamizole s flintou na pleci. Revírom totiž bolo miestne trhovisko a zamýšľanou korisťou letné šaty a šľapky.
Ráno sme sa teda so Slečnou vybrali na tento dobrodružný výlet. Na trhovisku sme sa stretli s Babinkou, ktorá ochotne kočíkovala vnučku, kým ja som rýchlo prechádzala od jedného stánku k druhému, hľadajúc vhodný tovar. Bolo zaujímavé pozorovať, ako mocne ma ovplyvnil pobyt na materskej. Stáva sa zo mňa asociál. Prvých pätnásť minút som totiž len bezcieľne blúdila medzi ľuďmi, oči mi skákali z predmetu na predmet a mozog nestíhal spracovať toľké množstvo podnetov: topánky a oblečenie najrozmanitejších tvarov a farieb ("nechsapaci, vyskusaj!"), ovocie, zelenina, pekárenské výrobky, kabelky, občerstvenie a hlavne tváre, tváre, tváre! Nedokázala som sa skoncentrovať, chvíľami ma dokonca chytala panika a silná chuť zutekať. Hmm, kam sa podela učiteľka - profíčka, ktorá sa denno-denne stretávala s hlučným davom a nemala s tým najmenší problém??? Po chvíli som sa spamätala, ale tvrdiť, že som sa v tejto disciplíne vyžívala, by bolo trúfalé.
Obuv som nakoniec zohnala, šaty boli sklamaním; poistila to aspoň sukňa. Ešte Drahému gumené šľapky (tomu sa kupuje veľmi jednoducho. Na otázku "Ake sislo?" stačí odpovedať "To najväčšie, čo máte."), Slečne cukinu, zbytku rodiny kus melónu na mlsanie a bola som hotová. Doslova.
Slečna sa chovala veľmi spôsobne. Pospala si a potom hýrila šarmom. Zdá sa, že množstvo podnetov, ktoré mňa miatlo, ju privádzalo do nadšeného vytrženia. Nuž, je to baba zvedavá.
Lov bol teda nakoniec úspešný a nebyť toho, že Malý začal poobede horúčkovať, bol by to fajn deň.
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára