štvrtok 13. septembra 2012

Hore bez

Minule ma Slečna pristihla, ako sa prezliekam. Keďže sa nezvyknem pred deťmi pretŕčať hore bez, pomerne ju šokovalo to, čo uvidela.
"Sisik," otrčila prst smerom k inkriminovanej časti tela. Jej tvárička sa na chvíľu stala výkladnou skriňou emócií. Dala sa v nej jasne rozpoznať radosť, blaženosť, zmätok, rozpaky a údiv. Celkom zjavne v nej pohľad na ešte nedávny zdroj potešenia evokoval príjemné pocity. Na druhej strane však nedokázala z pamäte za ten svet vyloviť dôvod tohto rozpoloženia. A miatlo ju to.
(Veľmi úspešne a bezproblémovo som ju odstavila hneď ako sme sa presťahovali, čiže koncom júna. Nové prostredie, nové rituály a dve plačlivé noci. A bol koniec našej devätnásťmesačnej mliečnej kariére...)
Keďže išlo o výnimočnú chvíľu, nerušila som hneď jej čaro. Nechala som Slečnu fascinovane podísť bližšie. Ako zhypnotizovaná sa inštinktívne pusinkou priblížila až k prázdnej mliečnej banke. Lenže už zabudla, čo ďalej, a tak mi aspoň uštedrila jemný cmukanček. Potom ručičkou opatrne pohladkala onú časť môjho tela a tichúčko predniesla: "Móóój!" 
Bolo to strašne milé a zároveň trocha smutné. Veď stačili dva mesiace a na svoju závislosť úplne zabudla. Na to, bez čoho predtým nevedela žiť. Fascinujúce!
Nuž ale po tomto zážitku si aspoň viac začala všímať vlastné telo. Vyhrnie si tričko a ukazuje mi: "Sisik." Potom si ďobne na druhú stranu hrudníčka a informuje ma: "Duý." (druhý)
Naposledy si prštekom zliezla o čosi nižšie a vraví: "Pupik." Potom si zaškúli na holý trupík a zmätene dodá: "Duý???" A mohla som vysvetľovať, že nie všetky veci na našom tele sa vyskytujú v pároch...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára