štvrtok 25. októbra 2012

A zas je všetko inak

Som chorá. Zase. A zase je pred nami ďalší víkend, čo nevyšiel. Pán Murphy už dostane na držku...
Aj keď sa z posledného príspevku mohlo zdať, že som v pohode, nebolo to celkom tak. Včera som sa už znova cítila ako zbitý pes po zrážke s kamiónom. Navyše ma začalo škriabať v krku a začala som pokašliavať.
I vypravila som sa dnes k svojmu lekárovi, aby na mňa mrkol odborným okom. Záver: vraj nález na ľavej strane pľúc. Dostala som antibiotiká s poučením, že si mám nasadiť kľudový režim a chorobu v teple vyležať. Veľmi ma tým pobavil. To ako keby mi odporučil výlet na Mars. O týždeň na kontrolu. Ak sa stav nezlepší, začne ma vláčiť po RTG. 
Nuž, dúfam, že sa mi stav zlepší. Aj bez kľudového režimu v teple. A že nám túto jeseň vyjdú aj aspoň nejaké tie víkendové plány (už ich veľa nie je)...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára