piatok 20. januára 2012

Vtipnejší vyhráva

Naše deti nás dokážu solídne pobaviť. Malý väčšinou slovne, u Slečny vďaka chabým verbálnym schopnostiam ide skôr o situačný humor. Posledné perly:

Malému sme voľačo nedovolili. Naštvaný sa na nás obrátil: "Ste zlí. Už sa s vami nikdy nebudem hrať, aby ste vedeli!" (No to teda asi neprežijeme!)

V podobnej situácii si raz povzdychol: "Ja asi naozaj pôjdem do sveta!"
Drahý: "A čo by si v tom svete robil?"
Malý (po chvíľke úvahy): "Chodil by som po Dráčikoch..."

Ja: "A keď ti na zápise pani učiteľka povie, aby si niečo zaspieval, tak čo to bude?"
Malý: "Lá-lá-la-la-la-lá, vesele si pěj, lá-lá-la-la-la-lá, jen si zašmoulej...!"
Dúfam, že na podobné "šprťouchlata" nebude mať čas pomyslieť. Ako ho poznám, nevojde sa mu voľakam ani zastrúhaný vlas (a obávam sa, že ani mne). Inak na celej situácii bolo krásne to, že aj jemu to okamžite prišlo smiešne - zrejme si to predstavil ako aj ja - a obaja sme naraz vyprskli do rehotu. Opýtal sa ma, čo by sa stalo, keby to fakt zaspieval. Povedala som mu, že by ho asi naveky poslali späť do škôlky. Šúľal sa ešte viac.

No a naša Slečna tiež mala svoju chvíľku slávy. Keď Drahý včera znova priniesol zo schránky hrču letákov rôzneho druhu, vrhli sa na ňu obe deti, aby ju roztriedili. Malý si väčšinou hľadá reklamné letáky s automobilmi a z Dráčika. Slečne stačí rozkoš z toho, že môže kopu rozmetať po celej kuchyni. Tentoraz to však bolo iné. Z hŕby fascinovane vytiahla predvolebný leták strany Smer, z ktorého sugestívne hľadel jej značne vyretušovaný predseda. Slečna bola očarená. Dlho si tlačovinu obzerala a nespustila z expremiéra oko. Žasla som. Volebný program ju osloviť vďaka jej negramotnosti nemohol. Ostáva teda fotografia. ČO ju tak uchvacovalo, nevedno, lebo predseda najsilnejšej opozičnej strany má veru do princa Krasoňa (a to aj napriek vymoženostiam photoshopu) poriadne ďaleko... Celý večer behala s letákom. Drahý podotkol, že by sme mali kontaktovať centrálu a nechať si to speňažiť. Tak sa predvedieme aspoň vám. A aby bolo jasné, nie sme súčasťou kampane!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára