pondelok 7. novembra 2011

O fotovášni

Nazbieralo sa mi viacero ukážok Malého fotografickej vášne, a tak sa s nimi podelím. Fotí stále rád. Akurát ho trochu brzdíme v rozlete, lebo na jeden šup je schopný vycvakať aj dvadsať záberov a potom neraz zisťujem, že baterka je v čudu práve vo chvíli, keď chcem niečo podstatné odfotiť aj ja. Dostane vždy ultimátum: tri fotky a koniec. Vždy sa snaží prejsť nám cez rozum, ale nedáme sa. Počítať ešte vieme.
Vo svojich námetoch je čoraz odvážnejší. Nebudem sem hádzať detailný pohľad do WC misy, ani zábery rozličných častí jeho malého tela, ktoré sa snažil zvečniť. Ale aj to, čo ponúknem, stojí za to. Tak napríklad:
plyšák vystrojený ako do rakvy...
milovaný Teddy, ktorý ho sprevádza úplne všade, od prechádzok až do postele (áno, správne, Mr Bean je veľká inšpirácia)...
nedeľná polievka, jeho najobľúbenejšia "slížiková"...
ale aj úplná avantgarda, ako tento detailný pohľad na časť našej sedačky...
alebo skutočne oslovujúci záber holej dlážky.

Na záver pripájam ešte zopár čerstvých jazykových lapsusov:
"Jménem záchoda vás zatýkám..."

"Po valašsky od zeme, kto mi kozy zaženie?
A ja by ich bol zahnal, ale som sa dokakal." (rozumej "vlka bál")

1 komentár: