utorok 13. marca 2012

O mozgových závitoch a rastúcich deťoch

Zmieňovaný nedostatok energie pretrváva. Večer mi skrátka mozgové závity skratujú. A pritom by bolo o čom písať.
Napríklad o tom, že sme zohnali koberec aj sedačku (hurá!), a to aj vďaka hrdinskému výkonu starých rodičov, ktorí obetovali jedno sobotňajšie predpoludnie v prospech starostlivosti o vnúčatá. Bol to zrazu neuveriteľný zážitok vyjsť si niekam s Drahým vo dvojici, hoci v lietaní po obchodoch nebolo nič romantického. Ak som to dobre počítala, naposledy sme boli niekde sami v júni 2009. Hmmm....
A detičkám rastú telíčka aj rozumčeky. 
Slečna sa dokáže sama naraňajkovať. Chlieb si síce ešte sama neodkrojí, ale na kocky nakrájaný zje bez problémov. Naučila sa piť z "jupíkovej" fľaše. Príde mi ohlásiť pokakanú plienku (drží sa za zadok a významne ma informuje, že "a-a-a-a"). Nuž, aj šerbel sa už zrejme čoskoro dožije svojej slávy. A dcérenka sa sama aj vyzlečie: stiahne si ponožky a teší sa, že má nohy "bsé". Naposledy sa jej podaril striptíz do pol pása, keď nejakým činom prišla na to, že sa ruka dá elegantne vytiahnuť z rukáva a body následne stiahnuť po holý pupok.
Malý chodí do škôlky rád, dnes sa pochválil, že bol služba. Na moju otázku o pracovnej náplni odpovedal, že služba pomáha pani učiteľke nosiť veci, splachuje záchody a stiera mopom dlážku v umyvárke. Tak to mi až také skvelé neprišlo (načo je v škôlke upratovačka?), ale nekomentovala som to. Synček sa častejšie snaží o veľkácke výkony aj doma: hĺbkovo si uprace sám od seba izbičku (a chvasce sa tým pol dňa) a minule mi utrel riad, vlastne len nerozbitné kusy, ale to nevadilo. A baví ho vyjadrovať sa písomne. Jeho najnovšou záľubou je spisovať si zoznam vecí, ktoré by niekedy rád dostal ako darček. Stále podlieha ilúzii, že všetky jeho obľúbené rozprávky majú pokračovania v nových sériách. Napríklad rozprávka Opičiak George. Podľa mňa totálna kravina, ale nášmu prvorodenému sa páči. A tak si zapísal nasledovné želanie, z ktorého sme spolu s Drahým skoro dostali smrť:
No a tu je naša samostatne sa kŕmiaca dcérenka:
Mozgové závity práve vyhoreli. Takže na dnes koniec hlásenia!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára