streda 14. septembra 2011

Perlím, perlíš, perlíme

Výroky tohto týždňa:

Malý: "Pani učiteľka sa nás pýtala, čo sme robili v sobotu a v nedeľu. Tak som povedal, že som bol spať u Babinky."
Ja: "A to, že si si ruky strčil do mačačinca si nepovedal?"
Malý: "Nie, to som nepovedal nikomu. To je moje smradľavé tajomstvo."


Ja: "Zlatko, na víkend ideme na jeden pobyt. Pôjdeme autom skoro tak dlho ako na dovolenku a budeš tam spinkať v izbe s Babinkou a s Dedkom."
Malý: "Juchúúú!"
Ja: "A bude tam aj veľa detí, budete sa môcť spolu zahrať a nájdeš si nových kamarátov."
Malý: "No tak to teda neviem, či je toto najlepší nápad..." (Ozval sa v ňom sociopat. Klasika.)


Úvaha v aute:
"Načo JA mám ísť vôbec do školy??? Veď už všetko viem!" (...hovorí moje dieťa, ktoré pozná písmenká, vie napočítať do sto a mýli si štvorec s obdĺžnikom.)


Ja na Slečnu: "To si mi musela tú čistú plachtu hneď očurať?!"
Drahý: "Nedalo jej to, musela ju pokrstiť."
Malý: "Áno, je to taká malá Krstiteľka."

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára