pondelok 7. januára 2013

Do normálu

Dnes sa končia vianočné prázdniny. Zajtra nabehneme na normálny režim (dúfam).
Nie že by sa mi minulé dni nepáčili. Bolo to fajn. Aj deti boli móresné, aj zdraví sme boli. No z mojej strany to bolo také trochu dýchavičné. Najmä po Novom roku zo mňa opadol stres posledných mesiacov a dostavila sa taká rozklepano-mdlovitá reakcia. Veď od októbra sa v niečom plácame: moja viróza a následný zápal pľúc, v náväznosti na to kiahne oboch potomkov, potom predvianočné prípravy, sviatky, Drahého jubileum... Išlo to tak nejako jedno za druhým a na jeden nádych. Mám skrátka duševnú svalovicu.
Ale nesťažujem sa. Viem, že mám byť za čo vďačná. Všetci sme zdraví a máme sa radi. Veľmi si želám, aby to tak ostalo celý nadchádzajúci rok. 
A tak mi je na jednej strane aj trochu ľúto, že sú sviatky za nami, no na druhej strane sa už celkom teším na normál. Život bude mať zas "řád". A ja si potichu popri upokojujúcom stereotype všedných dní doliečim pocuchané nervy. Si myslím. Jedine že by Malý na počkanie privliekol zo školy nejakého ďalšieho zaujímavého vírusa...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára