streda 20. júla 2011

Očkovanie a iné

Napriek tomu, že bola streda, mám za sebou celkom pohodový deň. Malý bol u našich, čomu sa nesmierne tešil, pretože tam bol sám, bez mojej a Slečninej rušivej prítomnosti. Drahý trávil svoj dlhý deň v práci, a tak sme mali doma dámsku jazdu.
Aké je to jednoduché s jedným dieťaťom! A to aj napriek tomu, že naša Slečna sa už púšťa chodiť po byte za ručičky a má z toho neskonalú radosť. Mne zas robí radosť vidieť ju, ako dychtivo skúma mikrosvet nášho bytu a teší sa tomu. Inak je to fuška, plížiť sa po byte v predklone - chrbtica má dobré manévre.
Okrem dobrodružnej expedície po dome sme dnes absolvovali návštevu lekárky, ktorá nášmu dieťaťu mrskla do nohy prvé očkovanie. V podstate je to už druhá vakcinácia, tá prvá prebehla v pôrodnici a zanechala na ramienku nášho kojenca nepríjemnú reakciu v podobe hnisavého vredu, ktorý bolo treba dva razy otvárať. Kvôli tomu sa celý blok povinného očkovania u nás posunul a vakcínu, ktorú mala Slečna absolvovať ako trojmesačná, dostala práve dnes. Vzhľadom na problémy s reakciou na prvé očkovanie mám toho načítaného dosť na to, aby som sa bála. Dúfam, že práve naše dieťa nespadne do malého počtu tých, na ktorých vakcinácia napáchala viac škody ako úžitku...
Veľmi milo ma prekvapilo to, ako pichnutie zvládlo naše batoľa. Sestrička jej do rúk vrazila kačičku, ktorá sa dala natiahnuť, aby hrala a k tomu ešte pokyvkávala hlavou, no zázrak. Aspoň to si iste myslela Slečna, lebo vypliešťala oči na kačicu a nevnímala, čo sa jej robí s ľavým stehnom. Po vpichu sa síce pozrela tým smerom, ale hrajúce čudo rozhodne stálo za viac pozornosti. Som na ňu pyšná. Bude asi po maminke. Rozhodne sa toto nepodobá na mužskú polovicu našej rodiny, ktorá ide k zemi, len čo zočí ihlu a striekačku.
Pevne dúfam, že reakcia nebude búrlivá. Zatiaľ miesto nie je ani opuchnuté, červené, ani teplota nestúpa. Uvidíme, aká bude noc.
Nuž a na záver si musím poznamenať Malého jazykové perly z dnešného dňa. Pozeral si knižku, kde sú vyobrazené rôzne povolania. Tak som sa dozvedela, že sa tam nachádza okrem iného pán umývadlár (inštalatér) a teta záhradkyňa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára