streda 25. januára 2012

Sme milovaní...

Nie je nič krajšie, ako keď nám naše deti prejavujú priazeň. 
U Malého je to pomerne nový fenomén: keď bol maličký, málokedy sa chodil maznať, hoci, ak už k tomu z našej strany došlo, nebránil sa. Teraz občas príde a pohladká ma, alebo mi dá pusu. Len tak. Alebo keď mi chce ukázať, že je dobrý a poslušný. A aby to nebolo len také vzletné, často aj vtedy, ak niečo chce a potrebuje sa mi votrieť do priazne. Odkedy sa naučil písať, obľubuje vyjadrovať city písomnou formou (žeby dedičstvo po mamičke?)
Slečna je tulkavá. Chodí sa túliť, oprie si hlavičku o plece a ručičkami nás objíme okolo krku. Je to kúzelné. Zvlášť ocinko sa ide vždy roztopiť...
Byť milovaný vlastným dieťaťom je nenahraditeľný pocit. Kiež by im tie prejavy ostali čo najdlhšie!
Takéhoto vyznania sa mi dostalo včera.
Aj takto prejavuje lásku naša Slečna.

2 komentáre: